#1 Skrevet Mars 19, 2011 Hei, hadde en liten runde på bilen i dag og fant ut at kabelen som går inn til tennpluggen på sylinder 4 ser veldig hjemmelaget ut! Får heller ikke satt kabelen tilbake på tennpluggen. Ifølge NAF har jeg 2års reklamasjonsrett på feil som jeg ikke kan ha sett under prøvekjøring og da jeg så gjennom bilen før kjøp (privat) kan jeg kreve at tiligere eier kjøper ny kabel til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2011 Du kan jo prøve.. Men det enkleste er nok å bare dra å kjøpe nye selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2011 Hallo, om du ikke har sett dette selv før kjøp så er det din feil. Om noen hadde kommet til meg som privatperson for å reklamere på noe de hadde kjøpt brukt tror jeg jeg hadde begynnt å le. Det er jo ikke sikkert det er forrige eier som har "fikset" denne kabelen heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2011 Vet ikke med deg. Men eg skrur ikke av toppdekselet når jeg kjøper bil. Fikk den på plass etter mye om og men. Bilen starter og går så jeg kjøper bare ny kabel. Kostet ikke mer enn rundt 300 på meca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2011 tennplugg kabler er regnet som slite deler så som du selv sier, lettest og bare kjøpe ny uten og dra inn tidligere eier på dette. er jo trossalt en brukt bil som (om dette gjelder audien din) er 15 år gamme da må man påberegne en del slik plukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2011 Vet ikke med deg. Men eg skrur ikke av toppdekselet når jeg kjøper bil. Fikk den på plass etter mye om og men. Bilen starter og går så jeg kjøper bare ny kabel. Kostet ikke mer enn rundt 300 på meca Ut i fra signaturen din gjelder dette en 2,8 V6. Av med toppdekselet? Så da må du av med toppdekselet om du skal bytte plugger også? Det er ikke plastdekslene du snakker om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2011 Er plastdekselet jeg mener ja. Må uansett ha skrujern eller lignende for å få det av. Ikke akkurat det jeg går rundt med i baklomma når jeg kjøper bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...