Ettermontering av fjernstyring til sentralås a6 c4 1997

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd seg på å montere fjernstyringskit, som fant en side eventuelt kan referere til fargekodene som skal benyttes. Har funnet pumpa underbaksetet og prøvd meg fram, men skulle helst hatt fargekodene til hvilke ledninger jeg skal bruke...

det er dette kit jeg har kjøpt : http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=49&products_id=368

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben. disse setta er et sant mareritt å koble opp, bruksanvisningene som følger med er ofte dårlig. prøvde selv på et sånt sett for noen år siden på en vento, men måtte gi opp etter noen dager med prøving og feiling.

det er helt sikkert noen som har koblet opp sånt sett her i klubben men det kan ta litt tid før de aktuelle personene ser tråden desverre.

lykke til:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du med noe skjema/manual til den som jeg kan se?

Bestilt meg samme sett og har samme bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød og gul/sort på fjernstyring kobles til rød i bil (+12V)

Sort og gul på fjernstyring kobles til jord i bil (-)

Sort/hvit og orange på fjernstyring kobles sammen.

Grønn/blå i bil klippes i to, enden fra pumpa kobles til hvit fra fjernstyring, andre enden kobles til orange/sort fra fjernstyring.

Dette gjelder for S4/S6 og settet fra autoroyal. Men no har du hvertfall fargen du trenger ifra pumpa;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kikket litt i manualen her og legger du grønn/blå til 12v åpner man låsen og legger man den til jord lukker man låsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode svar :) Skal se om jeg får lakt ut manualen etter hvert, tho du kan kikke litt her http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/219980-fjernstyrt-sentrallas-audi-a4-b5-3.html Der fant jeg litt hjelpsom info.. Har nå fått bilen til å låse opp og igjen på fjernkontroll, eneste problemet nå er at vinduene går opp og igjen sammen med dørlåsen :S Skal komme med oppdatering etter hvert :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stilligt dette kunne jeg tenkt meg på A6en min og venligst sei ifra dersom du får det til og funke;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken pris ble det inkl frakt da?

fikk lyst på dette jeg også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken pris ble det inkl frakt da?

fikk lyst på dette jeg også ;)

45£ ga jeg med frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slike bokser på streetdesign :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.