#1 Skrevet Mars 19, 2011 Her kan det legges inn bilder og film fra treffet på våler. Håper på bedre oppmøte neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2011 Noen bilder av banen før vi begynte kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2011 Flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2011 Det ble ikke så mange bilder, men her er de jeg tok i dag: Søteste lille sprettloppa er selvsagt med på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2011 Påslippet/depot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2011 Biler i farta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2011 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2011 Flere. (Hva driver Fabian og Aadne med borte på sløyfe 2 tro...? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2011 Vi hadde bare en liten rast ute på banen. Ikke noe galt i det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 19, 2011 Noen bilder av den røde? :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2011 Dette er vel ikke aaaaakkurat banekjøringsrelatert, men jeg vil likevel dele hvordan Finn Kristian og jeg (og Eto'o aka Sprettloppa) "varmet opp" på veien før vi ankom Vålerbanen Tysk "emo"-techno, strålende solskinn, Påskeegg og Shell-kaffe gjør liksom en perfekt morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2011 En videosnutt fra tribunen. HD versjon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2011 Ser ut til å ha vært et nydelig føre ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2011 oooog jeg angrer detta så jo helt sjef ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2011 Hvis noen har bilder av meg(bilen) en Rød Audi S2 så vil jeg gjerne ha dem! :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2011 og hvis noen har bilder av bilen min(sølv b6 avant) på bana vill jeg gjerne ha dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2011 Og hvis noen har tips til hvordan man skal drepe en 360, ta kontakt! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2011 Fikk ikke du nok tips i helgen? Beste tipset jeg hørte var vel å tappe den for olje og kjøre som du gjorde. Da hadde den vel stoppet rimlig fort etter noen runder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2011 Fikk ikke du nok tips i helgen? Beste tipset jeg hørte var vel å tappe den for olje og kjøre som du gjorde. Da hadde den vel stoppet rimlig fort etter noen runder. Den hadde da ikke olje, og føler det blir for lett å åpenbart drepe den. Men den blir nok å se på vintertreff neste år, da den overlevde denne vinteren. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 20, 2011 Den hadde da ikke olje, og føler det blir for lett å åpenbart drepe den. Men den blir nok å se på vintertreff neste år, da den overlevde denne vinteren. Fabian Hva med å bare slenge på en turbo og skru opp til 1,5 bar da. Da vil den jo gå stygg fort hvertfall frem til rådene lager inspeksjons luker i blokka de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 20, 2011 Og hvis noen har bilder/ film av passat`n v6 tdi 4 motion så legg de ut her, eller send de til meg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 20, 2011 Jeg har hvertfall video av de fleste nevnte her - skal være raus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 20, 2011 Jeg har hvertfall video av de fleste nevnte her - skal være raus:) Rediger og legg ut link! :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 20, 2011 Noen som fikk med seg en svart a4 så egentlig skulle ha smelt i autovernet men som hadde flaks som faen å fikk den inn igjen på lang strekka mot autovernet ?? vert gøy og sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 20, 2011 Vet noen hvem sto som i de 3 siste svingene å filmet? Skulle sett det han fikk med seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...