#26 Skrevet Mars 20, 2011 Vet noen hvem sto som i de 3 siste svingene å filmet? Skulle sett det han fikk med seg:) Det var vel Knut-Erik som sto der Sitter med opptaket her, men har ikke rukket å gå gjennom det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 20, 2011 Noen som fikk med seg en svart a4 så egentlig skulle ha smelt i autovernet men som hadde flaks som faen å fikk den inn igjen på lang strekka mot autovernet ?? vert gøy og sett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 20, 2011 Var ikke den a4en! Uten gul film på lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 20, 2011 Her er noen av mine, været var strålende noe hele dagen sett bortifra et lite skremmeskudd på skarnes underveis oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Flere, ikke bare tobeinte som koste seg fælt i solen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 20, 2011 Litt til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 20, 2011 Enda noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 20, 2011 Ikke tomt enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 20, 2011 En videosnutt fra tribunen. HD versjon: [\VIMEO]21246863[/VIMEO] Hvilken fart var det folk hadde i den svingen der? Edit: og snittfart på banen? Nå angrer jeg litt på at jeg dro til stavanger kjenner jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 20, 2011 Flere...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 20, 2011 Enda flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 20, 2011 Fortsetter litt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 20, 2011 Noen fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 20, 2011 Som sagt en strålende dag. Junior storkoste seg i sola hele dagen og da gikk det som det måtte på hjemturen.. Han sloknet idet jeg spente han fast i setet, mens far nøt påskesola på hjemturen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) fine bilder. klippet av A4`n var nok feil ja. Her er passat vr6 unnskyld v6 - mye frisk satsing, spesielt klipp 5 og 6 For første gang fikk jeg noe ut av gopro kameraet, bildet er greit men lyden noe drit, legg merke til at også jeg donerte litt plastikk til banen, så hvis noen har ett stk høyre baklykt til c4 avant liggende så send en pm. en liten snutt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 21, 2011 Vet noen hvem sto som i de 3 siste svingene å filmet? Skulle sett det han fikk med seg:) Det var vel Knut-Erik som sto der Sitter med opptaket her, men har ikke rukket å gå gjennom det enda Var jeg som sto der og filmet med kamera til Aadne. Så du får mase på han med å få ut filmen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 21, 2011 Og hvis noen har bilder/ film av passat`n v6 tdi 4 motion så legg de ut her, eller send de til meg: vinke : Håper de ikke holdes for deg selv (om du får noen). Veldig publikumsvennlig kjøring, må jeg si: ja :. Finfin lyd i bilen også. Hørte først da du starta opp igjen i depotet at det virkelig var en diesel:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 21, 2011 Var jeg som sto der og filmet med kamera til Aadne. Så du får mase på han med å få ut filmen;) Ja du fikk vel med deg litt av min og, for du liker vel å se litt c4 ligge bredt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 21, 2011 Ja du fikk vel med deg litt av min og, for du liker vel å se litt c4 ligge bredt Prøvde å få med alle egentlig men merket på meg selv at hvis det kom 2 etterhverandre så hadde jeg alltid en tendens til å følge den første. Så hvis noen lå klistra i bak fangeren som bil nr 2 10 runder på rad spørs det. Men mener jeg fikk med deg noen runder også ja. Var jævlig vansklig å filme pga sola. Så ikke en dritt i den LCD skjermen så vet egentlig ikke om jeg filmet på forran eller bak bilene:( Men Aadne legger vel ut snart så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 21, 2011 hørtes ut som ganske harde kanter der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 21, 2011 Hey Vil først og fremst takke for en flott dag Jeg kjørte en blå Passat V6 TDI, har aldri kjørt på bane før, men har lyst til å gjennta det Hvis noen har bilder og film,vil jeg være takknemlig om noen kunne ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 21, 2011 Hey Vil først og fremst takke for en flott dag Jeg kjørte en blå Passat V6 TDI, har aldri kjørt på bane før, men har lyst til å gjennta det Hvis noen har bilder og film,vil jeg være takknemlig om noen kunne ta kontakt Velkommen i klubben Anders Jeg sitter gjerne på en tur igjen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 21, 2011 Mer video: Volvo dödaren rød s2 coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 21, 2011 Artig filmsnutt med Fabian, Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 22, 2011 Angrer meg meget for og ikke ha tatt turen... Er ikke akkurat lange turen heller... men men, count me in next time! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...