Mediatråd iskjøring Vålerbanen VACN 19/3 2011

Anbefalte innlegg

Vet noen hvem sto som i de 3 siste svingene å filmet? Skulle sett det han fikk med seg:)

 

Det var vel Knut-Erik som sto der :)

 

Sitter med opptaket her, men har ikke rukket å gå gjennom det enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk med seg en svart a4 så egentlig skulle ha smelt i autovernet men som hadde flaks som faen å fikk den inn igjen på lang strekka mot autovernet ?? vert gøy og sett

 

?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke den a4en! Uten gul film på lyktene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen av mine, været var strålende noe hele dagen sett bortifra et lite skremmeskudd på skarnes underveis oppover :)

VACNonICEVåler_1.jpg

VACNonICEVåler_2.jpg

VACNonICEVåler_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere, ikke bare tobeinte som koste seg fælt i solen :)

VACNonICEVåler_4.jpg

VACNonICEVåler_5.jpg

VACNonICEVåler_7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke tomt enda..

VACNonICEVåler_15.jpg

VACNonICEVåler_16.jpg

VACNonICEVåler_17.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En videosnutt fra tribunen.

 

HD versjon:

 

[\VIMEO]21246863[/VIMEO]

Hvilken fart var det folk hadde i den svingen der?

 

Edit: og snittfart på banen?

 

Nå angrer jeg litt på at jeg dro til stavanger kjenner jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter litt til...

VACNonICEVåler_24.jpg

VACNonICEVåler_25.jpg

VACNonICEVåler_26.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt en strålende dag. Junior storkoste seg i sola hele dagen og da gikk det som det måtte på hjemturen.. Han sloknet idet jeg spente han fast i setet, mens far nøt påskesola på hjemturen også :)

VACNonICEVåler_30.jpg

VACNonICEVåler_29.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine bilder.

klippet av A4`n var nok feil ja.

Her er passat vr6 unnskyld v6 :) - mye frisk satsing, spesielt klipp 5 og 6 : rock :

 

 

For første gang fikk jeg noe ut av gopro kameraet, bildet er greit men lyden noe drit, legg merke til at også jeg donerte litt plastikk til banen, så hvis noen har ett stk høyre baklykt til c4 avant liggende så send en pm.

 

en liten snutt:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen hvem sto som i de 3 siste svingene å filmet? Skulle sett det han fikk med seg:)

 

Det var vel Knut-Erik som sto der :)

 

Sitter med opptaket her, men har ikke rukket å gå gjennom det enda ;)

 

Var jeg som sto der og filmet med kamera til Aadne. Så du får mase på han med å få ut filmen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis noen har bilder/ film av passat`n v6 tdi 4 motion så legg de ut her, eller send de til meg: vinke :

 

Håper de ikke holdes for deg selv (om du får noen). Veldig publikumsvennlig kjøring, må jeg si: ja :. Finfin lyd i bilen også. Hørte først da du starta opp igjen i depotet at det virkelig var en diesel:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg som sto der og filmet med kamera til Aadne. Så du får mase på han med å få ut filmen;)

 

Ja du fikk vel med deg litt av min og, for du liker vel å se litt c4 ligge bredt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du fikk vel med deg litt av min og, for du liker vel å se litt c4 ligge bredt :)

 

Prøvde å få med alle egentlig men merket på meg selv at hvis det kom 2 etterhverandre så hadde jeg alltid en tendens til å følge den første. Så hvis noen lå klistra i bak fangeren som bil nr 2 10 runder på rad spørs det. Men mener jeg fikk med deg noen runder også ja. Var jævlig vansklig å filme pga sola. Så ikke en dritt i den LCD skjermen så vet egentlig ikke om jeg filmet på forran eller bak bilene:( Men Aadne legger vel ut snart så får vi se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ut som ganske harde kanter der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey :)

Vil først og fremst takke for en flott dag : rock :

Jeg kjørte en blå Passat V6 TDI, har aldri kjørt på bane før, men har lyst til å gjennta det : vinke :

Hvis noen har bilder og film,vil jeg være takknemlig om noen kunne ta kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey :)

Vil først og fremst takke for en flott dag : rock :

Jeg kjørte en blå Passat V6 TDI, har aldri kjørt på bane før, men har lyst til å gjennta det : vinke :

Hvis noen har bilder og film,vil jeg være takknemlig om noen kunne ta kontakt :)

 

Velkommen i klubben Anders : vinke :

Jeg sitter gjerne på en tur igjen jeg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer video:

 

Volvo dödaren

 

 

rød s2 coupe

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig filmsnutt med Fabian, Christian : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer meg meget for og ikke ha tatt turen... Er ikke akkurat lange turen heller... men men, count me in next time! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.