#1 Skrevet Mars 19, 2011 Vet ikke om dette er riktig topic for spørsmålet men... Har en kompis som har soting på rutene, han ble stoppet av politiet og de sa at etter de nye reglene skal de nå avskilte på stedet pga senk, soting eller andre modifikasjoner som ikke er godkjent i vognkortet på bilen. Er dette nå vanlig praksis fra politiets side!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2011 Dette har jeg ikke hørt noen ting om. Trodde ikke de kunne gjøre det med mindre bilen er uforsvarlig til å kjøre videre med. Hadde spurt om jeg kunne få sitt hvor det står jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2011 (endret) Hvor mye senk, soting og modifikasjoner er det snakk om? Ser politiet noe som kan være trafikk farlig så tar de såklart skiltene. Eller gir deg advarsel, spørs hvor ille det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2011 Ikke mye det er snakk om. Lett tonede ruter, 40 senk og 16" motfor 15" orginalt. Er en passat 99' Så den ser helt grei ut også. Men ikke noe av dette står jo da i vognkortet. Hvor mye senk, soting og modifikasjoner er det snakk om? Ser politiet noe som kan være trafikk farlig så tar de såklart skiltene. Eller gir deg advarsel, spørs hvor ille det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...