#1 Skrevet Mars 19, 2011 (endret) ute og kjørte med de store gutta idag, den andre som kjører forbi er 7år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2011 Ser ikke noe bilde, mn all respekt til gutten din skjønner jo nå at jeg må få ordna noe til jentene mine slik at de blir litt motorisert av seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2011 prøver igjen:)http://s166.photobucket.com/albums/u101/urquattro-island/?action=view¤t=MOV00045.mp4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2011 Tøffing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2011 He he....tidlig krøkes den som god krok skal bli: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2011 Så tøft Her går det i leketraktor for husets 2åring , føler det holder enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2011 han koser seg så fælt, he he, vil ikke hjem og nei nei ikke noe pause... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2011 Bra de unge lovende begynner tidlig med morroa! Snart er han kanskje her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2011 Bra de unge lovende begynner tidlig med morroa! Snart er han kanskje her? Bubba er fader meg rå ... har helt kanon kjørestil han, vert fett og kunne lagt seg ned som han gjør over hoppene, hadde jeg tatt ett hopp med samme fart som han tror jeg t jeg hadde bomma på landingen med 100 meter :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2011 Bra de unge lovende begynner tidlig med morroa! Snart er han kanskje her? he he 2-10 år he he :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2011 Mer "inspirasjon"! Han kidden her er ikke akkurat gammel han heller! Tror han hadde reist fra de fleste av oss! Her har du han sammen med Ryan Villopoto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...