#1 Skrevet Mars 19, 2011 Hei Sitter og spekker opp den nye firma bilen med utstyr. Dette er ein caddy 102 bmt I utstyrslista har eg eit valg. Drivverksbeskyttelse 4 motion som kan leveres på min modell. Kva er dette? Koster kun 2630,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2011 sikkert beskyttelses skjold på utsatte plasser, som knuter, ledd etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2011 Mye flott plast som ender i fillebiter etter kort tid på norske veier likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2011 Nei, det er sikkert ikke som på pajeroen min:) Kommer orginalt med 3mm stålbeslag under diff og transferkasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2011 Ok takker for svar. Tenkte det var noko billig 4 motion men syntes det var for godt til å være sant :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...