Sentrallås fjernstyring Audi A4 B5

Anbefalte innlegg

Ettermonterte fjernstyring til sentrallåsen på B5en for 1år eller 2 siden.

Fant ikke den samme fjernstyringen nå sevfølgelig men er noe sånn som denne; http://www.streetdesign.no/?id=8320

Kan jeg koble den slik at jeg lukker igjen vinduene når jeg låser bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har kjøpt fjernstyring hos autoroyal for noen måneder siden, men har ikke orket å montere den enda.

Det er garantert mulig, men vet ikke hvordan du skal koble vinduene.

Når du koblet fjernstyringen, koblet du deg direkte inn på vakumpumpen? Eller koblet du deg til en annen plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koblet meg rett inn på vakumpumpen ja, og tok og strakk ledninger fra kickpanelet framme og bak til fjærnstyringsenheten for å få blinkelysene til og blinke når man låser / åpner bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte ett slikt sett på b5'en min for 6-7mnd si, mener det stod i koblingskjemaet koss du koblet til vinduet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte ett slikt sett på b5'en min for 6-7mnd si, mener det stod i koblingskjemaet koss du koblet til vinduet?

Stod ikke i koblingsskjemaet mitt om hvordan jeg koblet den opp i mot vinduene, da det ikke er en slik funksjon på boksen, men må da gå ant å "kryss-koble" den på noen vis inn på vinduene siden jeg kan lokke opp å igjen vinduene med dørlåsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.