#26 Skrevet Mars 28, 2011 Tøff mk2 da. Si til befal ditt at du må få deg Fis-Basis konto. Finner deg ikke i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 28, 2011 Tøff mk2 da. Si til befal ditt at du må få deg Fis-Basis konto. Finner deg ikke i systemet. Er det noko fordel me å ha konto der? sånn på mitt nivå meiner eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 28, 2011 Å herje med en fres med en slik motor må være helt rått!!! Siden det er flere maskinkåte her inne på forumet så kan jo jeg også legge inn litt bilder fra helge/sommer jobben min i Narvik hos LNS, bare si ifra om du vil at jeg skal ta dem vekk. Her en Volvo L60F i et av lasterommene på en Olivinbåt. Båten har ca 40000tonn dødvekt, så den er ikke så stor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 28, 2011 Stilig, denne lastaren var "hakke" større enn dei eg durer rundt i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 28, 2011 Er det noko fordel me å ha konto der? sånn på mitt nivå meiner eg Nja.. Ikke sikkert det er behov nei. Sant nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 7, 2011 Det har vert ein god del perm og lite spennande på ei god stund no, så no er de på tide å oppdatere denne tråden me diverse kvardagsbilder På tur! Grillkos på ein ellers sur dag På tur til Setermoen leir med 2stk 113vogner På avdelingsprøve, teste tida på å komme seg over grøfta! Bru-utlegger, rimelig svær sak.. Bru-utleggeren brukes til forskjelligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 7, 2011 Endå meir grilling Kjørd seg "litt" fast! Ute å kjøyre Moxy dumper, ein gammal (D16) og ein ny (Mt26) Ellers er det 31 dager til dimming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 7, 2011 På Mauken er det flere som har vasset i snø Oppklesk Brig N Haha,jeg bodde i nabo-kaserna til Oppklesk. Fy flate det var ofte bråk i helgene. En kaserne med panserskaller midt i en infanteri-leir var dårlig triks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 7, 2011 Haha,jeg bodde i nabo-kaserna til Oppklesk. Fy flate det var ofte bråk i helgene. En kaserne med panserskaller midt i en infanteri-leir var dårlig triks. Hehe, kan eg godt tenke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 7, 2011 Hehe, kan eg godt tenke meg Hehe,de gjorde det ikke noe bedre med å yppe seg på Karma/Carma som den lokale puben hette da. Men nå snakker vi 1993 her altså Kom dit opp i februar 93 og dimma i slutten av november 93. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 7, 2011 Hehe,de gjorde det ikke noe bedre med å yppe seg på Karma/Carma som den lokale puben hette da. Men nå snakker vi 1993 her altså Kom dit opp i februar 93 og dimma i slutten av november 93. Er ei stund sida de ja Karma er der idag og, lever kun på forsvaret! Holder stengt då de er perm, hehe.. Er lite grønn tjeneste på oss i maskinKp gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 8, 2011 Tøff mk2 da. Si til befal ditt at du må få deg Fis-Basis konto. Finner deg ikke i systemet. Du som har tilgang! Gidder du bare å sjekke om jeg finnes der enda? (om du husker det) Tror dem klussa mye med å slette meg, så kan hende jeg finnes der enda Er det noko fordel me å ha konto der? sånn på mitt nivå meiner eg Igrunn ikke. Om du ikke har bruk for mail, så trenger du det egentlig ikke. (Drittsystem) Ikke så veldig vanlig at alle soldater skal ha FISbasis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 8, 2011 Ser ut som fine dager i forsvaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 8, 2011 Ser ut som fine dager i forsvaret Skal for all del ikkje klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 21, 2011 Sjå her ja. Endo fleir på VACN så e i MK kp Er sjølv i KDO. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 22, 2011 Sjå her ja. Endo fleir på VACN så e i MK kp Er sjølv i KDO. Er dei skikkelige folka som er på VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 22, 2011 Går i Øveraasen utstyr ser jeg=) Der jobber jeg=) så sikkert vært med å laget\lakkert noe av utstyret ditt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 23, 2011 Går i Øveraasen utstyr ser jeg=)Der jobber jeg=) så sikkert vært med å laget\lakkert noe av utstyret ditt hehe Øveraasen fungerer som de skal, lett å bruke og stille inn har noko GMI ploger og, men har ikkje prøvd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 23, 2011 savner militæret når jeg ser igjennom bildene her. var på trondesnes jeg. kjk. under alfa skvadron. k9 unit! gode dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 24, 2011 savner militæret når jeg ser igjennom bildene her. var på trondesnes jeg. kjk. under alfa skvadron. k9 unit! gode dager Tøft! Er ein opplevelse ein ikkje bør gå glipp av.. Har storkost meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 5, 2011 2 DTD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 8, 2011 2 DTD Hvorfor søkte du ikke FOS og fortsatte Eller ble Grenader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 8, 2011 Hvorfor søkte du ikke FOS og fortsatte Eller ble Grenader Eitt år er nok for denne gong Skal eit år til på skule for å fullføre utdanninga mi Fagbrev som landbruks-mekaniker er nok høgere prioritert enn grenader for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 8, 2011 Er innkalt til Brigade Nord, Ingeniørbataljon i januar 2012 Og har sykt lyst på CE! Hva må man gjøre for å få kommet seg inn i Maskinkompaniet i tropp 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 10, 2011 Er innkalt til Brigade Nord, Ingeniørbataljon i januar 2012Og har sykt lyst på CE! Hva må man gjøre for å få kommet seg inn i Maskinkompaniet i tropp 2? Heisann.. Når du reiser på innrykksdagen er du på intervju, der kan du sei du har lyst i MaksinKP.. Att du kommer i tropp 2 er opp til befalet å bestemme men du kan vertfall legge inn eit ønske og gjere som du får beskjed om Beste troppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...