#1 Skrevet Mars 20, 2011 Hei! Akkurat fått kjøpt meg en pent brukt facelift frontfanger til en A4 B5, som jeg skal montere på min pre-facelift A4. Fikk med alt av deksler og sidefester som jeg må flytte over. Men ved første øyekast ser de nye sidefestene mye større ut? Er det mye jobb og få montert facelift front på pre-facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2011 Ingen større forskjeller utenom føringsstykkene på sidene nei. Husk dog at pre-facelift ikke har lagt opp strøm til grøftelys ettersom dem ikke ble levert med dette orginalt. Føringsstykker og nye støtfangerfester fremme (tror jeg) er alt som skal til. Lyktespylere kan også være et "case" ettersom mange biler ikke ble levert med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2011 Var så heldig at denne fangeren ikke hadde hull etter lyktespylere. Selve bjelken inni fangeren er den samme som på pre-faceliften, de er bare å bolte fast foran. Når jeg flytter over de nye sidefestene må vel disse være i samme høyde som de gamle? Og gå helt i "kant" med skjermen slik at jeg har noe å feste innerskjermene i. Må sikkert borre nye hull, siden de gamle ikke passer. Ang, grøftelys hadde jeg en tidligere løsning på dette så strøm er det lagt opp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...