#1 Skrevet Mars 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2011 Denne turboen høres ikke bra ut etter lyden å høre.. Det minste du kan gjøre er å ta av slangen på turboen å kjenne etter slakk eller skader på skovlene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2011 Er ikke skader, og ikke mer slakk enn når jeg monterte den. Helt ny turbo. Er litt slakk opp og ned, men det er og var også slakk ut og inn!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2011 kan også være en luftlekasje på trykksiden av turbon som lager den lyden der. hvordan bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2011 Er en S6 tipper jeg.. Hvor mye slakk inn og ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2011 1-2 mm slakk. Skal vel kanskje være litt i og med at det er glidelager? S6 som lader 1.8 BAR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2011 Hva med kast i akslingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2011 Kast i akslingen kan vel være et alternativ ja, kjører ikke du med overhalt turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2011 Kast i akslingen kan vel være et alternativ ja, kjører ikke du med overhalt turbo? Kjører ikke med overhalt turbo. Er din overhalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2011 Long story. Jeg kjører med en helt ny KX400 turbo. Hadde en K24-7200 før som var overhalt flere ganger og måtte dessverre skrotes. Den fikk kast i akselen. Men da var lyden annerledes. Skal opp på bukk i morgen for å gå over slanger. Håper det er IC eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2011 Turboen er gåen og mest sannsynelig blitt kast i akselen. Noen innspill om hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2011 Har den vært sånn fra den ble montert? Kan være at den er skadet under frakt (mistet ned) Skadet under montering. Produksjonsfeil. Kan tenke meg at veldig harde slag kan lage ubalanse i aksling om ikke noen fysisk har sabotert turboen i ren misunnelse Bare noe jeg kan tenke meg at det kan være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...