#1 Skrevet Mars 20, 2011 Bilen jeg nylig kjøpte, A4 b5 tq har cruisecontroll, med vaierstyrt gasspjell. Det er en liten luftbelg under som skal styre spjellet. Selgeren av bilen pratet om en sensor som var ødelagt. Han visste ikke hvor denne sensoren var. Noen som vet hva som kan være galt? Blir godt med cruisecontrol til arbeid grytidlig: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2011 Kan det være en av følerene som sitter på brems ell clutch pedalen: vinke : Er en trykkbryter med vakumslange på som skal registerer om du trykker på en av de pedalene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2011 Den på bremsen har ryki på min hvertfall Har feilkode på den, cruiseconrollen kommer og går litt som den vill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2011 ved lesing av feilkoder, finner jeg ut hvilken som kan være ødelagt? hva er prisen på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2011 ved lesing av feilkoder, finner jeg ut hvilken som kan være ødelagt?hva er prisen på disse? Kan sjekke manuelt også Sjekk pedalbryterne om dem er tette ved å trykke inn bryteren og suge for å sjekke om dem er tette, er dem lekk så vil ikke cruisecontrollen fungere/være ustabil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2011 Finn vacumpumpa som sitter foran i motorrommet et sted og napp av slangen ut fra den. Prøv å sug vaccum i den og kjenn om det holder tett. Om ikke det er tett så setter jeg en knapp på pedalbrytere eller sist vacumklokka som sitter ved gasspjeldet, evt hull i slanger men først pedalbrytere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...