#1 Skrevet Mars 20, 2011 Noen i osloområder som vil bytte råder i aan for meg mot en slant med penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2011 Ikke bare for min del men andre også så spør jeg om motoren står i bilen idag å brukes? Eller der det en motor som står demontert eller på bukk bare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2011 Står i bil og fungerer. Kan evn dra motoren selv. Men selve rådebytte føler jeg er lurt at noen andre tar for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2011 Har du noen garasje eller verksted du evt skrur? Så noen kommer å hjelper deg du tenkte, eller at noen får med seg motoren hjem å gjør alt? Selve råde bytte er ikke så ekstremt vanskelig. Men litt mere jobb dersom du vektbalanserer rådene, og evt bruker plastigauge for å sjekke klarering for å være innenfor riktig toleranse av "slark" på rådene. Send meg evt en pm med litt info for hvis du holder til rundt bærum er det mulig jeg kan hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...