Anbefalte innlegg

Heisann.....Min lille pode var ute med kulepennen her en dag, og laget smilefjes over store delar av en skinnsetet. Noen som vet hva som kan brukes for å fjerne dette. Har prøvd med litt milde såpe/rensemiddler, men til ingen nytte. Vet ikke helt hvor sterke rensemiddler slike skinnseter tåler.. Noen som vet??

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine skinnseter var ekstremt møkkete, og selv det som het skinn grovrengjøring greide ikke oppgaven. Da fikk jeg et tips fra en bilklargjører: han brukte tjærefjerner for å ta flekker som satt ekstremt godt. Og det funket faktisk...

Men prøv på et ikke synlig sted for å se hvordan det blir med evt misfarging da. Jeg brukte på sorte skinnseter, og tjærefjerneren tok ikke noe av fargen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym sin Intensive Tar remover fjerne det meste av vanskelige flekker. Men som John sier, prøv på et lite synlig sted først. Ikke lurt å bruke denne på dashbord av plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjernefjærner brukte klargjørerne på strandveien også når jeg jobba der! det tar så å si alt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

event sitrusrens.Dette brukte vi mye da jeg jobbet som møbeltapetserer. Fungerer bra .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.