Perfekt innpress på S4 B5 18"x 9/9,5" ?

Anbefalte innlegg

Som topic lyder !;)

Perfekt innpress på S4 B5 18"x 9/9,5" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 til 35...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passelig med senk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker på 9" fremme og 9,5" bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,0x18 ET30 fremme

9,5x18 ET35 bake

 

Det skal gi 1-2mm mer ut med felg bake enn fremme.

Jeg har prøvd 9x18 ET28 fremme og det gikk "fint" med mye senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier, kanskje det skal bli det da:) Er jo 9x18 de felgene jeg har liggende også, men husker ikke innpress. Og er på jobb så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doh! Enn 19". Siden de felgene jeg hadde sett meg ut, ikke kommer i 18". Noen som har troen på 19"x9" hele veien? Får jeg senka bra da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic lyder !;)

Perfekt innpress på S4 B5 18"x 9/9,5" ?

 

Med 9 og 9,5x18 ville jeg valgt ET35 rund baut, evt 40 bak, ET30 kan nok subbe litt foran med 235 dekk, 225 går kanskje akkurat klar, men de 5mm ekstra ville jeg hatt som toleranse/klaring.

 

9x19 ET35-40.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har 9,5x19 med et 30 på min a4 b5 avant 2000 model med kw 2 justerbare dempere pg den er justert så langt som eg får den. valsa inner kanten på skjerm fremme. bak trenger du ikkje gjøre noe ;-) eg kjører med 225/35-19 dekk funker konge bra og ligger på veien som bare det ;-) eneste som er kjipt er att kanten på felgen er den som tar først imot. greit med dekk strekk ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har 9,5x19 med et 30 på min a4 b5 avant 2000 model med kw 2 justerbare dempere pg den er justert så langt som eg får den. valsa inner kanten på skjerm fremme. bak trenger du ikkje gjøre noe ;-) eg kjører med 225/35-19 dekk funker konge bra og ligger på veien som bare det ;-) eneste som er kjipt er att kanten på felgen er den som tar først imot. greit med dekk strekk ;-)

 

Nå snakker vi!

 

du kjører altså 9.5 hele veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dem er 9,5 tommer brede framme som bak ;-) 19 toms med greit med kant ;-) et 30. dekke går akkuratt inforbi skjermen. men det som eg synts er ganske så kult er att kanten på felgen stikker 2 mm utforbi skjermen. da ser bilen ufattelig brei ut siden det er med godt med kant og da så så får den sånn old school look ;-) og selfølgelig så bytter eg heller bunn panner i steden for og ha en bil på stylter ;-) ;-) low and slow ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.