#1 Skrevet Mars 21, 2011 Har en Golf 4 2,3 V5 99 mod som har fusket mye ved litt hard kjørning. Nå røk batteriet så jeg skiftet det i dag, med det resultat at sentrallåsen ikke virker lenger (blinker i lysene), vinduene går ikke heller ( jeg så at de måtte aktiveres med nøkkel men det fungerte ikke), tak luke virker ikke, kupelys virker ikke. Sikkert noe mer som ikke virker, men det var det jeg oppdaget med en gang. Jeg har forsøkt å holde nøkkelen i låst posisjon for å aktivisere vinduene, men det virket ikke. Om jeg holder nøkkelen i åpne posisjon (i dørlåsen) så går vinduene ned og opp igjen når jeg gjør motsatt, men ikke på knappene inne i bilen. Knappen i døren til å låse/låse opp virker som den skal. Det eneste positive var at bilen sluttet å fuske etter at jeg skiftet batteri...... Noen som har noen gode ideer. Mvh Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2011 Kansje du har drept en sikring eller to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2011 Litt uforsiktig me montering/feil montering så skjer slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2011 får se over sikringene i morgen, men er rart at de skal ryke. Får dra frem Vag-com også og se om det er noen feil meldinger. Litt for kaldt å drive å feilsøke ute nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2012 Fant du av dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2012 Alle disse tingene styres av noe som heter "Komfortmodul"... På min Passat B5 har denne to sikringer. Hvis du ser i instruksjonsboka står det samme beskrivelse på begge sikringene. Sjekk disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2012 Virker interiørlyset? Dette går ofte på samme sikringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2012 Alle disse tingene styres av noe som heter "Komfortmodul"... På min Passat B5 har denne to sikringer. Hvis du ser i instruksjonsboka står det samme beskrivelse på begge sikringene. Sjekk disse Har denne modulen 2 sikringer i selve modulen?? Sitter ikke denne modulen under fører sete?? jeg har også problem med interiør lys.. Noen sier det er comfort modulen ( lysene gløder bare ved påtrykk inne fra kupe) Ved låse/låseopp eller dra ut nøkkelen fra tenningen fungerer alle lys.. Merkelig symptomer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...