#1 Skrevet Mars 21, 2011 hei idag så fikk jeg problemet med at vifta starter ikke på klimaanlegget når jeg tok turen ut etter jobb. klimaconsollen reagerer og sender signal ut som den skal gjøre og alle andre funksjoner som setevarme og bakrutevarme fungerer men vifta starter ikke uansett styrke/hastighert jeg stiller den inn på? Er dette et kjent problem? og det rare er at det skjedde akkurat når jeg rundet 180000km: klø : Bilen dette handler om er en Audi A4 1.8 t 2003 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2011 Prøv å mål om det er spenning til vifta, om det er det ta ut vifta å se om børsten(e) er utslitt eller ikke har kontakt med lammelene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2011 Prøv å mål om det er spenning til vifta, om det er det ta ut vifta å se om børsten(e) er utslitt eller ikke har kontakt med lammelene. Vet ikke om jeg spør dumt, men denne vifta finner jeg under dashbordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 Når den vell ved å skru av dekslet under hanskerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2011 Når den vell ved å skru av dekslet under hanskerommet? ok, takker skal ta en titt iløpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...