#1 Skrevet Mars 22, 2011 Er det noen her inne som har fått sin 32b syncro godkjent med H&R senkesett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 Hei! Jeg har fått godkjent med 40mm H/R fjører å bilstein dempere (ikke syncro da som du søkte) Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 Hei! Jeg har fått godkjent med 40mm H/R fjører å bilstein dempere (ikke syncro da som du søkte) Mvh Kjetil Må nok være Syncro skal det være noe vits å sammenligne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2011 Ingen som kan hjelpe ? Utrolig irriterende at det eneste senkesettet som er å oppdrive til disse bilene ikke er mulig å godkjenne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2011 Er ikke det tuv godkjent da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2011 Er ikke det tuv godkjent da? Jo, men det hjelper fint lite når biltilsynet ikke kan skrive ned aksellasten i vognkortet mitt slik at det stemmer med tüv papiret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2011 Hmm hva bruker de tyske entusiastene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2011 Prøvd et annet Biltilsyn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2011 Hmm hva bruker de tyske entusiastene da? De har ikke samme problem som oss da det er enklere å få justert akselvektene i tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2011 Prøvd et annet Biltilsyn? Det har jeg, fikk samme svar der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2012 Noen som har fått til dette. Hva står det i vognkortet under aksellaster ? Har igrunnen gitt opp, men vil ikke helt innse det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2012 Hva er nr på senkesettet, mulig det finnes TUV uten aksel last. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2012 H&R 29629-1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2012 HVa har du av aksel last? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2012 910kg foran og 1000 kg bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 15, 2012 Fant du ut noe mer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...