#1 Skrevet Mars 22, 2011 (endret) Skal montere takspoiler på min Passat 3BG i dag og lurer litt på hva som anbefales her. Har et sånn limekitt som følger med, men ettersom jeg forstår så må jeg slipe alt helt ned til grunningen og det vil jeg jo ikke. Vil Sikaflex eller rutelim holde her kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 MÅ ikke slipe ned i det hele tatt...bruk rutelim og teip den ned sånn at den sitter der den skal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 tec7 fungerer også bra til å feste med. null sliping! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 (endret) sikatec er bra, ligger video på facetube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 Som sagt, sikaflex, Tec7 eller rutelim duger. Bare vær nøye med rengjøring først. Silikonfjerner er å anbefale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2011 Takker for mange kjappe svar! Fått tak i noe rutelim og primer fra wurth nå så da blir det go gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2011 høres bra ut, som sagt ovenfor, husk å rengjøre skikkerli, så sitter spoileren 10 ganger lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...