#1 Skrevet Mars 22, 2011 Når jeg var ute å kjørte fredag kveld ble clutch-pedalen stående inne en gang jeg skulle gire så jeg måtte trille inn på siden og dra den ut igjen men da var det null respons og null motstand i den. Vet at clutchen begynte å bli litt slitt. Men dette kan vel ikke ha noe med selve clutchen å gjøre? Det går å starte bilen i gir. Da fungerer den helt fint. Men får da altså ikke clutchet og girt videre. Nå står ihvertfall bilen stille å trenger hjelp med å finne ut hva dette kan være. Er det noen her inne som har noen ide om hva det kan være eller har mulighet til å se på problemet så hadde det vært supert Hvis noen har mulighet til å bytte hele clutchen for en billig penge så er jeg interesstert i det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 Dette skjedde meg engang også, men da var det så enkelt at det var for kaldt, måtte hente bilen fra et verksted når det var -35 grader med engang bilen ble varm spratt den ut igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 Den kommer ut igjen nå men er ikke noe som skjer lenger nå man tråkker på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 sjekket slave sylinder? evt lekkasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 Tipper det er master sylinderen din jeg, den inni bilen på pedalen, ikke noe bombe at denne ryker på slik bil du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2011 møller tippet det var clutchen og ville ha rundt 22-25 000 med bytting av ... svinghjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2011 Clutch koster kroner! Kun skrujobben koster ca 10 000, svinghjul ca 7 000, og clutchen noen kroner. Tror heller det er noe i hydraulikksystemet som har feilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...