For tidlig for sommerdekk?

Anbefalte innlegg

Våren har kommet her i hovedstaden. Kan nesten stå å se snøen smelter ute og damene begynner å ta av boblejakkene og inn i sommertøyet:tilber: Tenkte jeg skulle kaste på sommerdekkene i løpet av uka. Noen andre som begynner like tidlig? Kan jo slenge ut bilder av nyvasket bil med sommerfelgene etterhvert som folka legger om.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frykser på om kvelden her i moss, men har vert inne på tanken ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treiginger... :D Har lagt om på 2 av bilene. :)

 

Som nå står innsnødd vel og merke ;) Men er bare å la de stå til det er vær til det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om i starten av mars jeg :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir sommerdekk i morgen etter jobb. vaske bilen og kose seg litt før sola går ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg drøyer det noen dager til. Kom over et felt på en av veiene her hvor vannet hadde rent hele dagen og der var det blank is nå iallefall.

 

På dagtid er det ikke noe problem med sommerdekk, men det kan fryse på om natten er jeg redd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firmabilen må nok vente en stund før den får sommerdekk gitt. Er jo så mye snø og is rundomkring i gårdsplassene til kunder så :(

 

Men Einseren står på sommerhjulene året rundt :D Riktignok pent plassert på værste om vinteren men! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet om til 19" idag â det var jammen pâtide kjenner jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Nittedal er var det minsu 4 i dag morges og er minus grader igjen.

Gleder meg til stabil temperatur.

"Snødde" lett på Alfaset i dag da jeg dro fra jobb også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er for tidlig ligger jo litt i behovet for bilen da :) Jeg har firmabil i jobb, så er ikke avhengig av bilen hver dag, så kan jo legge om til sommerdekk når som helst, vurderer det nå i helgen for her er veiene er tørre og fine, å det gjør ikke noe om det er en meter snø i morgen :) Er du derimot avhengig av bilen, hadde jeg ventet litt til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev jo at jeg hadde lagt om til sommerdekk lenger opp i tråden her , og dagen etter begynte det å snø..... og nå ligger det snart 50cm på utsiden her :(

 

Gidder ikke legge om til vinterdekk for å leke seg i snøen... vil ha vår :(

 

EDIT : Bare så det er sagt , så jeg kjører ikke rundt på sommerhjul .... har bruksbiler med vinterdekk til slikt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et realt tilbud på Kråkstadveien på tirsdag på vei til verkstedbesøk. I lokalavisa så jeg at noen hadde taka på det samme stedet natt til onsdag. Jobber ofte seint, så hverdags-Audien får værsågod nøye seg med vinterhjula noen uker til.

 

Dette blir nesten samme diskusjonen som man hadde hjemme da man var liten. Selv mente man at "alle de andre" gikk i joggesko nå, mens hu mor forbød deg å gå i noe annet enn Cherrox (den gangen var de brune eller røde - uten artig alligator-design;)) eller gummistøvler: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev jo at jeg hadde lagt om til sommerdekk lenger opp i tråden her , og dagen etter begynte det å snø..... og nå ligger det snart 50cm på utsiden her :(

 

Gidder ikke legge om til vinterdekk for å leke seg i snøen... vil ha vår :(

 

EDIT : Bare så det er sagt , så jeg kjører ikke rundt på sommerhjul .... har bruksbiler med vinterdekk til slikt :)

er glad for at jeg har vinter dekka på enda ja! dro opp på hytta igår (Nerskogen)der det er 3 meter brøyteskavler......

 

så ut som det var tegn til vær for noen dager side hjemme også, til det begynte å snø igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert over 1 måned til jeg kan begynne å tenke på det engang :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om på konebilen i går, og nå snør det :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snør i Nittedal (like utenfor Oslo) nå! Nå har jeg vinterbil uansett, så det er ikke så farlig for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare sommerhjul, så jeg blir pent nødt. Får kjøre noe annet når det snør, sånn som nå. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å legge om idag, men ser dårlig ut med det ... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæ, snør i moss og :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snør i Solør også.

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens i trøndelag er det strålende sol , så snøen smelter :)

Hovedveiene er tørre og fine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la om for snart to uker siden jeg. Har vært tørr og fin asfalt å kjøre på, samt 5-10gr, NYDELIG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.