#1 Skrevet Mars 22, 2011 heisann har noe eletroniske problemer med min 98modell tdi passat,problemet er at når jeg slår av lysene,tenningen og skal liksom gå ut så står enda lysene på!.den lys står på pipingå komme på uansett om bryteren og alt e av:-S..eg trodde jeg hadde blitt kvit det pga det sluttet bare sånt plutseligt for 2 uker siden eller noe men i dag begynte den igjen:-S..er det et rele som styre dette eller hva? setter pris på alt hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 Kan virke som om lysbryteren tuller da, at den ikke registrerer at du skrur av lysene.. Prøv å bytt lysbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 hmm jo for vis de hadde vært den hadde ikje lysene i instrumentene slukket,for de slår seg av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 Enkelt å teste, ta ut bryteren og se om problemet blir borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 ska få sjekket det i mårå:-).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...