Bytte parklyspære Audi a3 8p bixenon

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte å bytte ut parklyspærerne med diode/led lys, men sliter med å få ut holderen (virker som jeg har for korte fingre). Noen som har noe tips å komme med?

En annen ting: Har også lyst å bytte de 21w DRL (kjørelysene) å få noen pærer som lyser mer hvitt/blått.

Noen som vet om/hvor man kan få tak i det??

På forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med dette selv... Handa er for stor eller for korte fingere :P

Så, dem har vel sannsynligvis èn spesiell metode på Møller for å bytte disse....

Noen som har forslag? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jreg skal få til å få den UT ved hjelp av tang e.l, men man skal jo ha den på plass igjen etterpå....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Tenkte å bytte ut parklyspærerne med diode/led lys, men sliter med å få ut holderen (virker som jeg har for korte fingre). Noen som har noe tips å komme med?

En annen ting: Har også lyst å bytte de 21w DRL (kjørelysene) å få noen pærer som lyser mer hvitt/blått.

Noen som vet om/hvor man kan få tak i det??

På forhånd takk

På parklysene bare fikk jeg hjelp av en venninne med små hender så gikk det fint :D

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kodet vekk de 21w DRL lysene siden de er stygge, bedre å kode om sånn at bilen bruker grøftelys som DRL :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noe mer harry enn folk som steamer rundt med grøftelys. Hvorfor i alle verdens dager skal jeg kjøre rundt med lys som er ulovlige å bruke 80% av tiden???

Angående parklysene, er det samme opplegg som de andre, at man dreier sokkelen for å få den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.