#1 Skrevet Mars 22, 2011 Hei. Tenkte å bytte ut parklyspærerne med diode/led lys, men sliter med å få ut holderen (virker som jeg har for korte fingre). Noen som har noe tips å komme med? En annen ting: Har også lyst å bytte de 21w DRL (kjørelysene) å få noen pærer som lyser mer hvitt/blått. Noen som vet om/hvor man kan få tak i det?? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2011 Sliter med dette selv... Handa er for stor eller for korte fingere Så, dem har vel sannsynligvis èn spesiell metode på Møller for å bytte disse.... Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 Tror jreg skal få til å få den UT ved hjelp av tang e.l, men man skal jo ha den på plass igjen etterpå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2011 Hei.Tenkte å bytte ut parklyspærerne med diode/led lys, men sliter med å få ut holderen (virker som jeg har for korte fingre). Noen som har noe tips å komme med? En annen ting: Har også lyst å bytte de 21w DRL (kjørelysene) å få noen pærer som lyser mer hvitt/blått. Noen som vet om/hvor man kan få tak i det?? På forhånd takk På parklysene bare fikk jeg hjelp av en venninne med små hender så gikk det fint Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kodet vekk de 21w DRL lysene siden de er stygge, bedre å kode om sånn at bilen bruker grøftelys som DRL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2011 Vet ikke om noe mer harry enn folk som steamer rundt med grøftelys. Hvorfor i alle verdens dager skal jeg kjøre rundt med lys som er ulovlige å bruke 80% av tiden??? Angående parklysene, er det samme opplegg som de andre, at man dreier sokkelen for å få den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...