Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å bestemme meg for felger til bilen :) Audi A6 4b 2003 står mellom 2 typer.

 

ASA felgene er ca dobbelt så dyre som Zinik felgene, men fortsatt billig :)

 

Zinik Z21 19*8.5 ET35-----------------------eller---------------------ASA GT1 19*8.5 ET32

zinik_z21nb_black_ci3_l.jpg

asa_gt1_bml_ci3_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger disse på i pris? Likte de Asa felgene jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte også ASA best :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA felgene får jeg for USD 796 og levert på døra med BF Goodrich g-force t a kdw nt. USD 1723

Zinik felgene skulle jeg få for USD 396 :) og med samme dekk levert på døra for USD 1100

 

Liker ASA felgene best jeg og :) men er stor prisforskjell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asa felgene uten tvil. Blir finere innpress og. Litt mer aggressivt. Selv om det ikke er mye d er snakk om. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp til å bestemme meg for felger til bilen :) Audi A6 4b 2003 står mellom 2 typer.

 

ASA felgene er ca dobbelt så dyre som Zinik felgene, men fortsatt billig :)

 

Zinik Z21 19*8.5 ET35-----------------------eller---------------------ASA GT1 19*8.5 ET32

 

Ikke så ofte jeg kommenterer felgdesign fordi smaken er så ulik, men felg nr.2 er jo fire ganger så kul som nr.1, så go ASA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA, dobbelt så dyre og dobbelt så fine ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA felgene får jeg for USD 796 og levert på døra med BF Goodrich g-force t a kdw nt. USD 1723

Zinik felgene skulle jeg få for USD 396 :) og med samme dekk levert på døra for USD 1100

 

Liker ASA felgene best jeg og :) men er stor prisforskjell...

 

Er dette med frakt eller? Har du link til siden?? Asa felgene var lekre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.