#1 Skrevet Mars 23, 2011 Før når jeg starta bilen kom kjørelysene på, det gjør dem ikke lenger. Nå må lysbryteren på for at det skal bli lys, men baklysene er borte hele tia. Hva er feil? Har ikke sjekka så mye, men det så ut som at alle sikringene var hele. 1982 VW Golf1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2011 Se om ledninger som går opp til lys hendel ved ratt er skikkelig koblet. Eg hadde ikkje kjørelys i de hele tatt etter at eg fikset noe på min 83, det grunnes at eg glemte å montere den. Det er vell kanskje usannsynlig men er nå en kjapp jobb å bare se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2011 Bryteren pleier å kødde endel.. prøv med elektrospray eller lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2011 Er det relè på kjørelysene på disse? Kan det være det som er gåent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2011 Har hørt flere si at det kan være noe med bryteren, får se på det over helga. Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2011 Disse bilene har ikke automatisk kjørelys originalt, så dette er koblet opp i ettertid. Det er derfor satt inn et rele ett eller annet sted i området rundt sikringsboksen. Tipset ovenfor at dette releet kan ha paja er meget bra. Om lysbryteren din var gåen hadde du ikke hatt annet enn parklys og lyshorn;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...