Varsel lamper i Instrumentet Audi

Anbefalte innlegg

Det ligger en bok i bilen min om hva alle disse lampene betyr, men står bare på tysk.

ingen som vet om så jeg kunne fått på norsk eller engelsk?

eller om noen kunne laget en oversikt på hva alle varsel lampene der betyr?

Bilen min er en 1999mod Audi A4.

takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ganske tidkrevende men du kan jo selv bruke http://translate.google.com/# og skrive inn den tyske teksten. Prøv med oversetting til både engelsk og norsk for å få så riktig forklaring som mulig "Den tyske gramatikken kan vere vanskelig å konvertere til norsk"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på det men vill helst slippe det ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De aller fleste lampene i dasjen på en vag bil er vel egentlig ganske selvforklarende, syntes jeg iallefall. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett på google og fant ikke noe, og den linken og de greiene der er jo bare piss :P

Jeg tror det er varsel lampen for bremseklosser som piper, men får ikke det til og stemme fordi klossene rundt hele bilen er nye. piper ikke alltid men kommer opp noen ganger.

Tegnet er gult så ser det litt ut som dette " (O) "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett på google og fant ikke noe, og den linken og de greiene der er jo bare piss :P

Jeg tror det er varsel lampen for bremseklosser som piper, men får ikke det til og stemme fordi klossene rundt hele bilen er nye. piper ikke alltid men kommer opp noen ganger.

Tegnet er gult så ser det litt ut som dette " (O) "

Ser det slik ut? Det er bremseklosser:) Da har du evt ledningsbrudd i kabelen til klossene.

bilde%20varsellampe.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det, er nok dårlig kontakt ett sted da ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.