#1 Skrevet Mars 23, 2011 (endret) Hei. Har noe småtteri for salg. ABY/ADU/AAN coilrekke, 1000.- ABY bensinpumpe, 300.- ADU bensinpumpe. 500.- ABY/AAN grenrør. 300.- S2/RS2 Varmesskjold fra filterkitet til FSM. SOLGT ABY orginal oljekjøler. 200.- ABY/ADU/AAN dobbeltmassesvinghjul, mangler en tann på kransen. 100.- ABY/ADU/AAN lamell og trykkplate, god stand. 500.- PM eller 9772362 for spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2011 Du har ikke kaliperholderne til frambremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2011 Du har ikke kaliperholderne til frambremsene? Joda. Tenkte du på bare de da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2011 Deler kan byttes i 044 bensinpumpe, låsebøyle for lmm-kontakt eller trykkrør mellom innsug og bensintrykksregulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan er tilstanden på de frambremsene? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2011 Hvordan er tilstanden på de frambremsene? Mvh EW Hva slags type det er vet jeg ikke, men er vel sikkert ikke så mange slag. Klossene har mye belegg igjen mener jeg å huske og skivene er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2011 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2011 Hei, tar den lille radiatoren dersom tilstand er ok. Kan hente i Aurskog Hilsen Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2011 Det er greit. Den skal være tett, men så klart brukt. Jeg er ikke hjemme i aurskog før nærmere jul. men kan alltids få noen til å levere den til deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2011 Send meg bet info på pm så tar vi det derifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2012 Ingen som trenger? Billig billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2012 Oppdatert liste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2012 Oppdatert liste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2012 Hei jeg trenger varmeskjoldet raskt hvis du har det? 99207797 mvh Knut Erik Huseby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2012 Hei jeg trenger varmeskjoldet raskt hvis du har det? 99207797 mvh Knut Erik Huseby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2012 Hei jeg trenger varmeskjoldet raskt hvis du har det? 99207797 mvh Knut Erik Huseby Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2012 Hei! tilstand på oljekjøler?? Min er fullstendig tæret opp av veisalt og drit..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2012 Hei! tilstand på oljekjøler?? Min er fullstendig tæret opp av veisalt og drit..... Sja, min er vel ikke stort bedre, men den er hel. Litt vanskelig å få av koblingene kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2012 Sja, min er vel ikke stort bedre, men den er hel. Litt vanskelig å få av koblingene kanskje.. Ok....da trur jeg jeg går for en ny i stedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2012 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2012 S2/RS2 Varmesskjold fra filterkitet til FSM. 200.- (Tilpasset og brukt.) Tar dette vis du har det enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2012 S2/RS2 Varmesskjold fra filterkitet til FSM. 200.- (Tilpasset og brukt.)Tar dette vis du har det enda? Okei, 370.- ink frakt da. Tar resten på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...