#1 Skrevet Mars 23, 2011 Hei Vi kjøpte for en god mnd siden en Jaguar i sandnesområdet, denne ble kjøpt fra et dødsbo som dessverre ikke viste på hvilken butikk vinterdekkene lå lagret. Hadde vært fantastisk om jeg fikk noen tips med navn og nr til noen sjapper i Sandnesområdet som har dekkhotell. Har skiltnr og navn på tidligere eier, så får dem ut om vi finner tak i riktig verksted:) Om dere vet om noen som reparerer Jaguar der også, så hadde tips til det også vært flott. Serviceheftet ligger igjen på et verksted der Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2011 Kan jo prøve Vianor og forus dekkhotell... de to store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2011 Dekk 1 har vel også dekkhotell Evt kan du jo prøve åndenes makt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2011 Tror jeg heller prøver her en åndenes makt . Takker for tips sålangt, skal ringe litt i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2011 TIps i nærheten av Ålgård mottas også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2011 Går vel an å finne ut hvor denne ble eu godkjent sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2011 Hei ring og hør med kverneland bil de hadde jaguar før og har dekkhotell vet jeg. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...