#1 Skrevet Mars 23, 2011 Hei Har en 100 type 44 med s6 motor. Bilen butter temmelig bra imot ved bånn gass, kjennes ut som om en sylinder mister tenningen helt. Fjusker og litt på tomgang. Og tomgangsregulatoren er helt død, kubber tvert om jeg slipper gasspedalen. Koblet ifra tomgangsregulatoren og bilen oppførte seg helt likt. Har lest en del på samletråden, men finner liksom ikke helt en ende å begynne i. Bilen har nye plugger og hetter, coilene ser bra ut, men er ikke målt. Har montert rs2 innsug, rs2 manifoil, overhalt og modifisert gik turbo, ny pakning på innsuget, fmic med alt nytt av rør og klemmer, dumpen er flett ny. Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2011 Snodig og passende nok hadde eg faktisk eg S6 (AAN motor) på jobben her om dagen med lignende problem, der var det LMM som hadde tatt kveld. Buttet veldig imot ved fullgass og fjusket litt på tomgang. Ladetrykk forsvant over 4000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2011 Den e god. Tester lmm imorgen. Skal måle ut tps og så får se om det gir noen flere svar! Takk takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...