ETKA bilde av Polo 6N1 fjærbein

Anbefalte innlegg

Skal igang med en liten overhaling av understellet på Poloen.

Er det noen som sitter med ETKA og kunne tatt printscreens av fjærbein foran og bak og lagt ut?

Greit å ha en liten ide før man går igang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette skal hjelpe deg Ola.

Polo95frem.png

Polo95bakv2.png

Polo95bakv1.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

Ikke fullt så supert at man må bygge fjærbeinet inn i bil og ikke kan monteres løst vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

Ikke fullt så supert at man må bygge fjærbeinet inn i bil og ikke kan monteres løst vel?

Forstod ikke den der 100%, men fremme ser det ihvertfall likt ut som på golfen min, og der monteres alt (fjærben, fjær ++) på forhånd, og deretter inn i bil. 2 bolter nede og 1 mutter oppe.

Tipper det noenlunde likt bak også, dvs en bolt nede og en mutter oppe.

EDIT; Slenger med et bilde jeg, Ola. ;)

Uten navn.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så lenge siden jeg fiklet på 2er Golfen, og Passaten ble solgt før det ble skrudd slikt...

Slik jeg forstod bildene er mutteren på støtdemperstaget det eneste som fester alle støtputer og skåler, da over og under karosseriets støtdempertårn. Men når jeg nå igjen ser på bildet Hans la ut, så er kanskje 31 mutteren som låser sammenstillingen, og 28 mutteren som så "sikrer" fjærbeinet mot karosseriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ser man! Da blir det jo straks litt enklere å bygge Sachs/Eibach fjærbein i morgen : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne noen lagt ut bilder inkl tekst/delenummer?

Er "noen" deleposer jeg har liggende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vedlegg til hjelp?

Absolutt Freddy! Tusen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.