#1 Skrevet Mars 23, 2011 noen som vet dim på gummimetallageret som sitter bak mellom nedre bærebru og navet? er ytre dim på foringen jeg tenker på(metallet) grunnen til at jeg lurer er at jeg skal montere powerflex foringer og denne er ikke laget av powerflex og jeg vil lage den selv, men vil helst ikke demontere bilen før foringen er produsert og klar til montering foringen det er snakk om er denne(8d0505171) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2011 Jeg mener jeg har denne liggene. Jeg byttet bare til ny foring når jeg monterte Powerflex, sånn at jeg kunne lage disse i "Powerflex materiale" senere;) Jeg kan se etter den i kveld. Husk å måle opp krengnings hemmere foran og bak, så du får riktig dimensjon fra Powerflex. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2011 Hadde vært fint om du kunne målt diameteren på den så hadde jeg sleppt og demontere bilen før dem var ferdige:-) Dropper foringene på krengningshammrne enda for blir nok nye og stivere noen snart og da kjøper jeg dem da. Dem er det jo fort gjort og bytte senere når jeg tar stagene alikavell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...