Hjelp angående blinklys Audi A4 B6

Anbefalte innlegg

Har hatt et problem med ene blinklyset mitt en stund med min 2003mod Audi A4 B6.

Plutseligt så sluttet det fremme på høyre side å blinke. Jeg tok ut pæra, og fant fort ut at den ikke var problemet (har prøvd å byttet den og). Tenkte det kanskje kunne være dårlig kontakt i holderen, men da ville det vel kommet og gått?

Når jeg tar ut pæren og setter den i igjen, virker den alt i fra en dag til en måned, for så å ikke virke lenger.

Noen som har en ide om hva som kan være galt?

Alle forslag mottas med takk ;)

Mvh

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig at kontakten er dårlig. Ta ut pære, så bøyer du metalpinene mot der pæra skal sitte.

Når jeg sier metalpinene så mener jeg den som ledningen er festa i som gir strømmen mot pæra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville trodd at om det var dårlig kontakt ville de lyst litt avogtil. Har prøvd å bøye desse metall-pinnene tidligere, men til ingen nytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem, på venstre side. Kan bytte pære eller bare ta inn og ut kontakten, så fungere blinklyset fint i x dager, for så å ikke fungere igjen. Får opp feilmelding, og de andre pærene på den sida blinker da som om pæra framme hadde tatt kvelden. Noe den ikke har. Noen som vet en løsning på dette? Jeg har bendet på metallpinnene, og har forsikret meg om at det er kontakt, men likevel problem.

Lurer på om det kan vere releet, det skapte tydeligvis problem for denne karen: http://www.craigmurphy.com/blog/?p=661

Og her også: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=317724&highlight=turn+signal+blink

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen funnet ut hva problemet er? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på min A4 B6.

På høgre siden fungerte det i x antall dager før jeg måtte åpne og rikle på pæren for å få det til å fungere igjen.

Jeg byttet pæreholderen og etter dette så har blinklyset fungert som det skal :) Hadde en ekstra holder liggende fra en defekt lykt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da skal jeg prøve dette :) du har vel ikke tilfeldigvis delenummer til den? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info til trådstarter (og andre som har samme problemet): jeg byttet pæreholderen, og nå fungerer det som det skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.