#1 Skrevet Mars 23, 2011 Leter etter hjul til caddy`en nå, og har funnet meg noen alternativer som blir levert originalt. Pengeboka sier imidlertidig nei, så jeg må nok på replika-felger. Noen nettbutikker som har bra utvalg på noe sånt? Har lyst på org golf gti-felgene, eller A8-look... Noen som kan hjelpe en stakkar??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2011 Kanskje Christer på Dekkskift kan hjelpe deg? Søk her på forumet under "Tilbud" så kan du spørre i tråden der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2011 Anbefaler deg å ta kontakt med Dekkskift, hvis ikke de skaffer selges de her http://www.beckinvest.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=225068&m=224843&t=304103 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2011 Takker for svar. Mener jeg leste i en annen tråd her at det var så mye tull med beckmeister? Kan høre med Dekkskift førstb da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...