Etterlysing, stjålet i Bergen: Svart A6 2,5 Tdi 1996 mod Regnr CE95246

Anbefalte innlegg

Ble i natt frastjålet A6en min fra jobben på Kokstad, regnr CE95246. Bilen er svart, med S6 interiør. Dersom noen har sett den, eller har noen tips, hadde jeg satt stor pris på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde øyne åpne, er det en avant eller sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne på bildet under, men bygde den om til personbil forrige torsdag, så nå er det hvite skilt. Kjipe er at jeg satte i nyoverhalt turbo fra GIK for 2 uker siden , kosta 8500 bare den. Så fylte jeg full tank før helga, så de slipper nå å fylle på en stund iallefall.

 

Kjempefint viss noen holder utkikk:

DSC00703.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis går da, fått igjen bilen din ?+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis går da, fått igjen bilen din ?+

 

Nei, dårlig med det. Lurer jo litt på hvor bilen har tatt veien, er jo såpass gammel bil at en skulle ikke tro at den var av noe interesse for østeuropeiske bander.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dårlig med det. Lurer jo litt på hvor bilen har tatt veien, er jo såpass gammel bil at en skulle ikke tro at den var av noe interesse for østeuropeiske bander.

 

Si ikke det. En kollega av meg fikk frastjålet støtfangeren foran på sin A6 på Sandsli i fjor.......

 

Håper at bilen din kommer til rette igjen, skal holde øynene åpne i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell endel autopass plasser rundt om bergen.. har ikke de registrert noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell endel autopass plasser rundt om bergen.. har ikke de registrert noe da?

 

Hadde ikke autopass i bilen, og bomringen gir kun ut passeringer til Politiet. I følge politiet så er det nok satt på falske skilter uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ikke det. En kollega av meg fikk frastjålet støtfangeren foran på sin A6 på Sandsli i fjor.......

 

Håper at bilen din kommer til rette igjen, skal holde øynene åpne i hvert fall.

 

Såpass, drøyt å drive å skru av fangere på biler som står parkert. Kjipt at det ikke går an å få ha ting stående i fred.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.