A4 B5 varsler " Km/h 2 " ved 70kmh.. hvordan fjerne ?

Anbefalte innlegg

Min A4 B5 varsler om at den synes jeg kjører for fort når jeg passerer 70kmh. Dette markeres med symbol i kjørecomputer som viser km/h 2 , samt heftig piping.

Jeg har lkest insturksjonsboken uten særlig hell, om min tysker såpass som jeg tror/håper. Så skal man skru av tenningen og trykke en knapp på armen for kjørecomputer for å få oppe valgene for denne funksjonen. Når jeg slår av tenningen og trykker på disse knappene skjer det ingen verdens ting.

Jeg trenger HJELP med å få bort denne varslingen, den er helt ufattelig slitsom !

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på B5, men på B6 holder man inne i-knappen for å slå av og på dette spetakkelet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på B5, men på B6 holder man inne i-knappen for å slå av og på dette spetakkelet :)

Hvor/hva er I-knappen ?

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte for enkelhets skyld litt fort, og så satt jeg varslingen på feks 150.

Siden jeg normalt aldri er oppe i de hastigheter fikk jeg heller ingen varsling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunn jeg og gjort, vil gjerne ha varslingen rundt lappgrensa.. men finner ikke ut hvordan jeg forandrer den. Via knappen i instrumentet får jeg forandret km/h1 varslingen, men ikke km/h2

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.