#1 Skrevet Mars 24, 2011 Min A4 B5 varsler om at den synes jeg kjører for fort når jeg passerer 70kmh. Dette markeres med symbol i kjørecomputer som viser km/h 2 , samt heftig piping. Jeg har lkest insturksjonsboken uten særlig hell, om min tysker såpass som jeg tror/håper. Så skal man skru av tenningen og trykke en knapp på armen for kjørecomputer for å få oppe valgene for denne funksjonen. Når jeg slår av tenningen og trykker på disse knappene skjer det ingen verdens ting. Jeg trenger HJELP med å få bort denne varslingen, den er helt ufattelig slitsom ! Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2011 Vet ikke hvordan det er på B5, men på B6 holder man inne i-knappen for å slå av og på dette spetakkelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2011 Vet ikke hvordan det er på B5, men på B6 holder man inne i-knappen for å slå av og på dette spetakkelet Hvor/hva er I-knappen ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2011 Jeg kjørte for enkelhets skyld litt fort, og så satt jeg varslingen på feks 150. Siden jeg normalt aldri er oppe i de hastigheter fikk jeg heller ingen varsling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2011 Det kunn jeg og gjort, vil gjerne ha varslingen rundt lappgrensa.. men finner ikke ut hvordan jeg forandrer den. Via knappen i instrumentet får jeg forandret km/h1 varslingen, men ikke km/h2 Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...