#1 Skrevet Mars 24, 2011 Heisann, Var innom bilxtra på årnes her forleden og spurte om vi hadde noen rabattavtale der. Fikk da nei som svar. Men de var gjerne villige til å inngå en avtale, men lurte på hvor mange medlemmer vi var i lokalmiljøet. Så da er mitt spørsmål, hvor mange er vi i Oslo Lokallag? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2011 jeg Jobber selv på BilXtra i Ski å her får dere opp til 30% på byttedeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2011 Ålreit Men burde ha et visst medlems antall å vise til om det skal bli noen avtale. Og jeg har ikke en anelse om hvor mange vi er i distriktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2011 jeg reiser lett til bilxtra på årnes med rabatt avtale kommer jo litt an på hva det er å spare da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2011 Espen, du har vel mekonomen på bjørkelangen? burde vel være muligheter for en avtale der, om det ikke finns allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2011 det er jeg ikke sikker på. fikk alltid rabatt av gamle sjefen der. men har ikke handla noe på en stund nå så jeg aner ikke hvem ny sjef er er vel også litt bedre uvalg på bilpleie saker på bilxtra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2011 ang bilpleie, varierer det veldig, kommer ann på hva sjefen velger å ta inn. Bilxtra har jo stort utvalg av sitt eget varemerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...