#1 Skrevet Mars 13, 2005 Skal ha nye sommerfelger til A4`en. Er veldig usikker på hva jeg bør gå for. Har tenkt litt på 19" Rs4, men "alle" har jo sånne. Så derfor lurte jeg en stund på 19" Rs6. Har også lyst på Sportec, men det blir dessverre for dyrt, tenkte å legge ut max 12.000 ,- ca.. Alle tips mottas med takk, siden jeg er i stor tvil om dagen. ps:viss dere med 19" felger på A4 8E gidder å legge ut bilde av bilen deres i denne tråden blir jeg meget takknemlig Har noen brukte 19" felger å selge så si selvfølgelig fra om dette også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 Jeg ELSKER Rial Daytona, men de er dyre desverre. Eller BBS LM da, men de er ENDA dyrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: Dette så meget PENT ut må jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...