#51 Skrevet April 18, 2005 Også stakk Politiet innom med den nye Audi V70'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 18, 2005 Nye bilen til Mattis... Nye skinninteriøret til Jan Tore... Nice... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 18, 2005 Runar... Svarten til Rudi... og enda noen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 18, 2005 Svarten til Rudi... SE så fine blinklys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 18, 2005 Resten av bildene finner dere HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 18, 2005 Nina Marie fikk en blå balong... Men Nina da! Hva i allverden..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 18, 2005 Men Nina da! Hva i allverden..... Var bra den der eksplofaenmegderte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 18, 2005 Dere må ha noen utrolig bra veier der inne, så sykt senka biler hadde ikke gått bra her nede i provinsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 19, 2005 Du er hjertelig velkommen til å sjekke ut gata mi Men ei bånnpanne eller to er ingen grunn til å heve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 19, 2005 Ja, jeg er ikke videre imponert over veistandarden i Oslo & omegn. Det viser vel heller at viljen til å ha lave biler er stor og at ingen hindring, bokstavelig talt, er for stor. :-D Var mange som hadde planer. Gleder meg til å se resultatene av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 25, 2005 Er det noe mandagstreff på Mac'ern i kveld? Tenkte jeg omsider skulle prøve å komme meg på mitt første treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 25, 2005 Er det noe mandagstreff på Mac'ern i kveld?Tenkte jeg omsider skulle prøve å komme meg på mitt første treff. Jada, det er møte i dag kl 1900. MØT OPP FOLKENS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 25, 2005 Jeg kommer selv om Håkon ikke liker bilen min Han tar jo aldri bilder av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 25, 2005 Tar masse bilder av bilen din jeg... Her er to til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 25, 2005 Hadde faktisk tatt bilder av din jeg også!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 25, 2005 OK, det holder, resten tar dere på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 25, 2005 Jeg kommer nok ikke, for jeg skal være med ei søt jente : flau : (medlem i klubben) til Larvik så hun får levere Hondaen sin. Hun har nemlig kjøpt seg ny Sportback her hos oss, og den kommer om en uke eller to. Vi gjør det lille ekstra for kundene våre her på Skøyen vet dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 25, 2005 Jeg kommer nok ikke, for jeg skal være med ei søt jente : flau : (medlem i klubben) til Larvik så hun får levere Hondaen sin.Hun har nemlig kjøpt seg ny Sportback her hos oss, og den kommer om en uke eller to. Vi gjør det lille ekstra for kundene våre her på Skøyen vet dere. Dater til og med kundene for å få hjem et salg. Det må man si :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 26, 2005 Dater til og med kundene for å få hjem et salg. Det må man si :-D Det er den berømte Audi-opplevelsen alle prater så varmt om det vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 16, 2005 er det møte i dag også????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 16, 2005 Ja da, medlemsmassen er så stor i dette distriktet at det kommer sikkert noen 2. pinsedag også. "Ikke en mandag uten McDonalds i sommer-halvåret". En sannhet med veldig små variasjoner. Vi møter opp vi som ikke har for lang vei og som "ikke har noe annet å finne på" eller synes det er greit "å komme unna en del oppgaver", ikke sant ? Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 16, 2005 Ja, man skal ikke klage på mandagsaktiviteten i Oslo - omegn. 21 dager, så stiller jeg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 16, 2005 kan tenke seg at jeg setter "snuta" ned mot Mc Donalds for å ta en is og se på de fine bilene . er bare dette dårlige været, har vært duskregn i hele dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 16, 2005 Kommer en tur med Scirocco'n tenker jeg. Kommer vel ca. halv åtte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 16, 2005 Lite oppmøte idag, kanskje grunnet været og pinse? Mange var nok ute å jakta på pinsekyllinger... Men det gav oss som var på treff i dag til å trene på formasjonsoppstilling... Her har vi VW-rekka... Og Audiene... Og til slutt en liten pinsenøtt... Var dette planlagt eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...