#1 Skrevet Mars 24, 2011 (endret) Er det noen som har erfaring med Thule Dynamic 900 på en Audi A6 Avant 4F ( 2006 - ) ? Tenker spesielt på plass til GPS antenne og åpning av bakluke. Jeg har thule takgrind og kombinert med lav rails blir nok denne boksen veldig lav på taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2011 Hehe, trenger mer plass du også, ja.... Jeg var faktisk innom Mekonomen og så på denne boksen tidligere i dag. Hater tanken på takboks, men er det ikke plass i bilen, så blir det en nødvendighet. Prisen var såpass bra at jeg tror jeg drar nedom i morgen for å teste og kjøpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2011 jeg har en Altlantis 900 som jeg skal prøve ut i morgen sammen med Thule aerobøyler og 4901 fester. Jeg er meget spent på hvordan dette går da det ser marginalt ut Heldigvis fikk jeg noen Mont Blanc-bøyler med bilen så boksen passer nok med disse på isteden, men jeg vil gjerne ha boksen så lavt som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2011 Jeg har Thule Aero bøyler og en Thule North Cape boks samt GPS-antenne, etter litt innsats med føneren går det fint Bare varm opp plasten og lag en bunk der antenna er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2011 Har nå kjøpt meg en Thule Dynamic 900 og den passet både med hensyn til GPS antenne og i forhold til bakluke. Fikk prøve bokesen på taket før jeg kjøpte den Det er forholdsvis mye en kan justere boken fram og tilbake, så det er bare å sette den så langt bak at den ikke går i bakluken når den er åpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...