Erfaringer med Thule takboks på Audi A6 avant

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Thule Dynamic 900 på en Audi A6 Avant 4F ( 2006 - ) ?

Tenker spesielt på plass til GPS antenne og åpning av bakluke.

Jeg har thule takgrind og kombinert med lav rails blir nok denne boksen veldig lav på taket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, trenger mer plass du også, ja....:)

Jeg var faktisk innom Mekonomen og så på denne boksen tidligere i dag. Hater tanken på takboks, men er det ikke plass i bilen, så blir det en nødvendighet. Prisen var såpass bra at jeg tror jeg drar nedom i morgen for å teste og kjøpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en Altlantis 900 som jeg skal prøve ut i morgen sammen med Thule aerobøyler og 4901 fester. Jeg er meget spent på hvordan dette går da det ser marginalt ut :) Heldigvis fikk jeg noen Mont Blanc-bøyler med bilen så boksen passer nok med disse på isteden, men jeg vil gjerne ha boksen så lavt som mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Thule Aero bøyler og en Thule North Cape boks samt GPS-antenne, etter litt innsats med føneren går det fint :D

Bare varm opp plasten og lag en bunk der antenna er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kjøpt meg en Thule Dynamic 900 og den passet både med hensyn til GPS antenne og i forhold til bakluke. Fikk prøve bokesen på taket før jeg kjøpte den :) Det er forholdsvis mye en kan justere boken fram og tilbake, så det er bare å sette den så langt bak at den ikke går i bakluken når den er åpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.