Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Noen som vet om noen i mjøsområdet som overhaler turboer? Og som eventuelt vet sånn ca hva dette kan koste? : bh :

 

Mvh Monica :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen erfaringer rundt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er til en 00 modell bmw 320d.. E46.. Litt feil forum, men trenger sårt hjelp og prøver meg derfor litt både her og der! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Norsk Turboservice. De kan sende deg overhala turbo i posten og du må bare sende tilbake den gamle i posten. Rask og god service:)

 

http://www.turboservice.no/kontakt.html

 

Betalte rundt 7500.- til min -02 320D (150hk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gik turbo leverer samme tjeneste.

Er riktignok snart 10år siden jeg hadde kontakt med de, men mener det kostet 6000kr for en overhalt k26 til A200 med pant i den gamle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Det høres jo helt supert ut! ;) Tusen takk for svar peeps! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhalte nettopp turboen hos GIK, kosta 8400 med frakt tilbake. Ble endel dyrere en de først estimerte, sa ta et evt prisoverslag med en klype salt. Bilen ble forøvrig stjelt på torsdag, ca en uke etter montering av ny turbo, hadde vel kjørt rundt 10 mil med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Jeg har hørt med dem, men har ikke fått svar enda.. Så da får vi se! : rolleyes

Men fy faen så surt!! : bråk : Fått ferten av bilen noe sted el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Jeg har hørt med dem, men har ikke fått svar enda.. Så da får vi se! : rolleyes

Men fy faen så surt!! : bråk : Fått ferten av bilen noe sted el?

 

Nei, blir sikkert mest sannsynlig hugget opp og brukt som delebil av noen kan jeg tenke meg, er vel for gammel til at noen utenlandske bander gidder å stjele den. Nettopp montert S6 seter i den også, jævli surt, bilen kan alltids erstattes, men hadde lagt mye energi ned i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff! Kjedelig at man ikke kan ha noen ting i fred lenger! : mad :

Men selv om ikke bilen i seg selv kanskje har noen verdi, så har man jo brukt mye tid på dem og hver for seg har det en betydning for oss alle!

Såpass å ja, fy så kjedelig! Skikkelig surt altså! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.