#1 Skrevet Mars 24, 2011 noen i oslo område som har et sveiseaparat det hadde gått ann å få lånt en kveld? har en som har jobbet som sviser som skal gjøre jobben men mangler bare aparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2011 hva som helst eller noe spesiell type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2011 mig helst med gas sier kim Wiik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2011 ingen som har? eller veit om noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2011 Du kan låne av meg men da må bilen (eller hva du skal sveise) kjøres til Låven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2011 Du kan låne av meg men da må bilen (eller hva du skal sveise) kjøres til Låven. null, problem. vi snakkes på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2011 Nå må jeg rydde:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2011 Nå må jeg rydde:( Nja, er ikke alt "rælet" ditt trillbart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2011 inspeksjon gutta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2011 Nja, er ikke alt "rælet" ditt trillbart da? Joa, men stiller jo gjerne når det kommer gjester da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...