#1 Skrevet Mars 24, 2011 Heisann! Holder på å bytte interiør i A4'a nå, og tar i den forbindelse ut hattehylla og setebelta. Men når jeg tok de ut merka jeg at de låste seg og det går ikke an å dra de ut.. De går bare lengre inn.. Har jeg gjort noe feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2011 Hold beltet AKURATT sånn som det står i bilen. Hvis det ikke gjør det så låser det seg serru:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2011 Hold beltet AKURATT sånn som det står i bilen. Hvis det ikke gjør det så låser det seg serru:) Aha..! For prøve å sette det på plass igjen, å se om det fungerer da! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2011 Aha..! For prøve å sette det på plass igjen, å se om det fungerer da! Takker Bare hyggelig og være til hjelp: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...