#1 Skrevet Mars 25, 2011 Hei. Trenger tips på følgende: Skal kjøpe men ny A4 B8 sedan S-Line utv. og innvendig og orginale 19", men er usikker på om jeg skal velge S-Line understell (3 cm senk?) eller sportunderstell (2 cm senk?). Ingen prisforskjell på disse valg. Har sittet i en 2007 A6 med S-Line understell og den synest jeg nesten er ubehaglig stiv. (begynner å bli gammel: vinke Synspunkter mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2011 Morn, jeg har en B8 med vanlig sportsunderstell,og er meget fornøyd. Stivt, men ikke for stift. Veldig konkret og godt å kjøre med! Ang. S-line så har jeg ikke testet dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2011 På mine A5ar valde eg bevisst å ikkje gå for s-line understell sidan bilane skulle køyrast her på vestlandet. Sportsunderstellet funka heilt utmerka som kompromiss der i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2011 Hei, Har selv en A4 med S-line understellet. Syns det er helt grei komfort selv med 19" og 255/35, ingen slag eller behov for nyrebelte bare fast og fin. Etter min mening ser bilen vesentlig bedre ut enn med det vanlige sportsunderstellet ........så slipper man å føle behov for senk senere Eneste ulempen er at bilen blir veldig lav så plastpanelene under har lett for å subbe nedi på dårlige (grus-) veier og når det er snø/is på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2011 Takk for innspill så langt: rock : Flere synspunkt mottas med takk;) Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2011 Kjører med s_line (30mm senk) understell og 20" felg på 245/35/20 dekk uten noe some helst problemer. Passe stivt er det også. Jeg syntes det funker utmerket, hvertfall for forholdet i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...