#1 Skrevet Mars 25, 2011 Det har seg nå slik at jeg ønsker å løsne dørpanelene foran i Audien for å bytte ut noe jalla ettermontert stereo med et skikkelig komponent-sett for å nyte lyden. Men saken er den at dette viser seg å være vanskeligere enn i den gamle opelen min. Jeg har funnet 2 skruer på hver side på toppen av dekselet. I tilleg er det 3 skruer som holder panelet fast i en slags høyttaler kasse nederst på panelet. Jeg prøvde å løsne alle disse men det ble ikke mye løsere av det. Tør ikke å ta i skikkelig av redsel for å knekke noe. Legger med noe bilder der jeg har sirklet inn de skruene jeg har funnet og løsnet hittil. Er det noen tips eller triks for å løsne dette? Setter pris på alle svar:) Jeg er forøvrig meget fornøyd med bilen og gleder meg til å bli mer kjent med Audi og forumet her:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2011 Jeg har ikke skrudd noe C4, men tipper det er noen skruer under armlenet, både nede og oppe ved pyntelisten/der du tar opp døren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2011 Du pirker ut plastdekselet som er framfor armlenet, der sitter det 2 stk skruer. Husker ikkje heilt men meiner at det er ei skrue bak dørhåndtaket også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2011 Hmm, takk for kjappe svar. Sitter dette panelet bare med skruer eller er det klips inni bildet også? Burdte jeg forvente at det omtrent ramler av når jeg har skrudd opp skruene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2011 Skruer i armlenet, fremme og bak (oppe på panelet) og inni/ved døråpneren. Panelet skal da trekkes rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2011 Flotte greier, da prøver jeg på det:D Må ha det litt inn med teskje da jeg ikke vil ødelegge noe på bilen jeg knapt har eid i 2 uker:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2011 Tar jeg ikke feil så sitter det også en skrue skjult bak dekselet foran døråpneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2011 Panelet som dekker skruene sitter med klips, pleier å sitte litt hardt. Det skal dras rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2011 Å få av dette panelet viste seg å være en lek da jeg løsnet "masterskruen" bak håndtaket og løftet det rett av. Det dumme var at det viste seg at en tidligere eier hadde fullstendig maltraktert innsiden og festene i høytalerkassa, så denne må jeg reparere eller bytte ut. Lurer på å lage et deksel og lappe kassa, før jeg gjør den helt tett med tetningsmasse. Det kan bli bra. Takk for hjelpen uansett:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...