#1 Skrevet Mars 25, 2011 Har 4 BBS felg-senter i magnesium jeg skulle blåst fri for hvit spraylakk Noen som vet om noen som kjenner noen som driver med slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2011 Har glassblåsekabinett på Lundalen,men er ikke kobla opp ennå. Haster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2011 (endret) Brenne ikkje nei,eller jo dei gjør faktisk det...hehe Edit : Mangla ytter-ringa på dei,har gjort en byttehandel med en amerikaner. Han får mine "0-toms" lipper å jeg får kjøpt nye 1" og 1,5" lipper til knallpris med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2011 Men om du får fjerna all lakk med Duxola el.lignende,kan jeg sikkert få ordna det,Glassblåsing blir for fint til å fjerne felg lakk med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...