#1 Skrevet Mars 25, 2011 Kor får eg kjøpt stort speil til passasjersida til min S4?? er lei av det lille som er der. Har sett litt rundt, men blir ikkje klok:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2011 ebay.co.uk eller .com usa biler har stort på begge sider, england biler har motsatt av norske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2011 Facelift utgaven til B5, har jo stort speil på høyre side. Kan dette passe rett på? http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=1300&Model_Id=1318&PartGroup_Id=27&Part_Id=3044 Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2011 naa var B6 alle dei i linken:-/ Eg har facelift B5 sjølv, men dessverre lite. Facelift utgaven til B5, har jo stort speil på høyre side. Kan dette passe rett på? http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=1300&Model_Id=1318&PartGroup_Id=27&Part_Id=3044 Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2011 engelsk speil som nevnt over er motsatt av norske altså stort på høyre side sjekk med møller de har det, selv om det riktignok er dyrt hos dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2011 Jeg har to stykk speilkapper liggendes som er store begge to! disse er i Crom/sølv! send en pm om du er interrisert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2011 kan skaffe stort speil på h side. facelift har ikke stort speil på h.side, det er det kun S4 og RS4 som har. send pm hvis det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2011 Så om jeg leser riktig så har A4 b5 USA type stort begge sider, S4/RS4 facelift stort begge sider og England motsatt side stort ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2011 Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2011 kan skaffe stort speil på h side. facelift har ikke stort speil på h.side, det er det kun S4 og RS4 som har. send pm hvis det er av interesse. Kvifor har ikkje min S4 stort da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2011 Kvifor har ikkje min S4 stort da? årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2011 Facelift av b5 har ikke stort høyre speil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2011 nei eg har ikkje sett noken. eg har 00mod! Får sjå på ebay då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2011 Så enkelt som å stikke innom møller å kjøpe seg et stort speil.. Jeg gjorde i alle fall det.. Trålet markedet for brukte store h.speil i et helt år uten å finne noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2011 Koster 2500 med speilkappe, speil og innmat nytt på Møller. Dette er pris uten rabatter og ulakkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...