Anbefalte innlegg

Hei, har et problem, el vinduene på min golf 3 vr6 går bare ned, får de ikke opp i gjenn, hva er galt?

var troling noe som vart spekt eller noe, funker nå i vertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en ide og sjekke elnettet i døråpningen da ledningene har tendens til å gå istykker der. Gjelder det alle rutene i bilen og har du 2 eller 4 dørs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde problemer på min golf 4 -da var det noen plastikk deler som hadde knekt inni døra. måtte bytte hele innsiden av døren da hele heisesystemet/høytaler sitter fast i en plate som dekker hele døra på innsiden. kjøpte ny på huggeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde problemer på min golf 4 -da var det noen plastikk deler som hadde knekt inni døra. måtte bytte hele innsiden av døren da hele heisesystemet/høytaler sitter fast i en plate som dekker hele døra på innsiden. kjøpte ny på huggeren.

På golf 3 er det bare mekaniske deler på heisen, om det er likt som på passat 35i, der går motoren rett på et slags tannhjul på mekanismen.

Tipper defekt bryter eller ledningsbrudd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golf 3 er det bare mekaniske deler på heisen, om det er likt som på passat 35i, der går motoren rett på et slags tannhjul på mekanismen.

Tipper defekt bryter eller ledningsbrudd.

Prøvd å kjøre de utenom bryteren ved å legge en lask over, men går fortsatt bare ned, er samme på begge sidene, sett etter noe ledningsbrugg også, men er ikke noe. kan det vere noe relle som har blitt ødelakt?

Jan Christian knudsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.